luni, 9 mai 2016

Un proiect frumos cu machiaje si coafuri extravagante #1

Fiind o zi de luni care, cel mai probil, a fost grea pentru multe dintre voi, m-am gandit sa va destresez putin si sa impartasesc cu iubitoarele de arta, un proiect dragut la care am lucrat impreuna cu doi oameni minunati, Andreea Ghita care a realizat o coafura de exceptie si Raluca Deftu care a fost un model ascultator si a primit provocarea cu bratele deschise. A fost o placere sa lucram impreuna, rezultatul final ne-a placut foarte mult si ne bucuram ca am reusit sa obtinem locul fruntas in cadrul unui concurs organizat pe plan local.
Fotografiile au fost realizate de mine si este primul shooting la care particip in calitate de cel mai amator fotograf. Cele care va pricepeti la fotografie, astept critici constructive, pentru ca stiu ca am facut greseli pe care as putea sa le remediez.
Mai am inca doua shooting-uri la care am lucrat impreuna cu Andreea si sunt tare entuziasmata sa impartasesc cu voi experienta. Pentru mine a fost un exercitiu de imaginatie si o provocare pe care cred ca am reusit sa o duc pana la capat fara sa ma fac de ras (ma refer la partea de fotografiere a coafurii si machiajului). Abia astept sa va arat urmatorul proiect!