luni, 15 februarie 2016

Valentine's Day a trecut dar urmeaza Dragobete - Machiaj simplu de realizat in culori neutre

Daca inca nu ati vazut tutorialul meu de pe You Tube pentru machiajul de Valentine's Day Vs Dragobete, va invit cu drag sa il vizionati, il gasiti aici, sau dand click pe clipul de sub poze. Astrele nu am fost de partea mea ieri si nu am mai putut sa postez articolul, insa tutorialul a fost live pana la urma, chiar daca initial am avut probleme cu acesta. Ulterior mi-am dat seama ca filmuletul meu a fost restrictioat din cauza melodiei de pe fundal asa ca a trebuit sa il dau jos, sa il modific si sa il urc din nou. Trist, dar asa imi trebuie daca am lasat pe ultima suta de metrii!
Machiajul pentru care am ales sa fac tutorial este unul care merge pentru zi cu zi sau pentru orice alta ocazie, un machiaj clasic care avantajeaza pe oricine, asa ca m-am gandit ca sunt mai multe persoane care ar dori sa vada o astfel de "demonstratie" in schimbul unui look clasic de Valentine's/Dragobete,in nuante de roz si mov.








Face:
Paula's Choice Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)
Max Factor Lasting Performance (Pastelle) 
Corector Glazel Visage ( 06)
Nyx HD Concealer (Fair)  
Pudra Lioele Secret Pore HD     
Catrice Bronzing Powder(Light)
Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer
Eyes:
Nyx Eyebrowgel (Brunette)       
Too Faced Shadow Insurance    
Lorac Pro2
Glazel Visage Loose Eyeshadow G2,  G8
NYX Eyeliner Gel
Maybelline Lash Sensational
Lips:
Sleek Lipstick Barelly There

Brushes: Real Techniques, Cosmetic Style, Eco Tools, Zoeva