marți, 2 februarie 2016

Rujuri preferate iarna asta - Swatch-uri pe buze

Mi-am propus sa fac postarea asta de acum o luna jumatate, am amanat atat de mult incat mai este putin si trece iarna.
Asadar, vreau sa va arat astazi o parte dintre rujurile mele preferate sezonul acesta.
O sa incep cu rujurile mai deschise, mai nude, terminand cu nuante mai vampy. Am destul de multe rujuri in colectie si mi-a fost greu sa aleg atat de putine, dar cu toate astea sunt entuziasmata de acest articol si cred ca o sa vi se para interesant si voua.

O sa incep cu un ruj lichid cu apect mat de la Radiant, v-am mai vorbit despre el, eu il am in nuanta 07. Este o nuanta frumoasa de roz prafuit, acesta se usuca partial mat, ramane totusi putin catifelat, putin transferabil deci nu se usuca total. Rujurile Radiant sunt foarte confortabile, la fel ca Soft Matte de la Nyx, numai ca acestea au mai mult pigment.



Acum sa va spun despre iubirea mea cea mare, lip stain-ul Sephora in nuanta 13 Marvalous Mauve,  o nuanta superba naturala dar nu banala. Este un mov/roz prafuit foarte frumos, o nuanta care scoate buzele in evidenta si se potriveste multor tipuri de te ten si arata bine la orice machiaj.



Un ruj care imi place pentru toata ziua sau de zi cu zi, este rujul mat de la NYX in nuanta Whipped Caviar. Am observat ca aceasta nuanta se afla in topul unor You Toube-erite pe care le urmaresc asa ca mi-am dorit sa il am si l-am iubit si eu la randul meu. O nuanta foarte asemanatoare cu cele de mai sus insa cu un finis ceva mai lucios si nu atat de rezistenta, dar foarte confortabila pe buze.


Aveti mai sus cele trei nuante una langa cealalta, de sus in jos: Nyx, Sephora, Radiant.

Am pus prea multe nuante asemanatoare, abia acum imi dau seama, insa ma consolez cu ideea ca le-am ales pe cele care le-am purtat cel mai mult si care imi plac cel mai mult din aceasta categorie.

Toata luna Decebrie am purtat rosu pe buze, cel mai des am pus mana pe acest ruj L'Oreal din colectia Pure Reds, acesta este nuanta Blake. Imi place pentru ca este un rosu clasic, cu adevarat clasic, mai ceva ca Ruby Woo care este mai bright, nu mi se pare ca seamana intre ele desi am vazut ca sunt comparate pe internet de alte fete. In plus, desi este un ruj mat nu usuca buzele deloc, rezista toata ziua si are un miros delicat si placut.


In ziua de Craciun am purtat NYX Soft Matte Lip Cream in nuanta Monte Carlo.Alta nuanta perfecta de rosu, cu subton albastru, deci este o nuanta mai rece, in general prefer nuantele de rosu cu subton rece, se potrivesc mai bine tenului deschis si face dintii sa para mai albi. Mai este un ruj rosu care imi place foarte mult si ma refer la lip stain-ul Sephora in nuanta 01, insa am ales sa il integrez pe acesta pentru ca am pus mana cel mai des pe el, poate pentru ca este mai prietenos cu buzele mele, nu stiu, cert este ca am ales sa il port in multe ocazii in care aveam nevoie de un prieten special (dar rujul Sephora merita titlul de rege al "rujurilor Marylin Monroe" alaturi de Ruby Woo).


Am cateva rujuri Wet n Wild in colectie si dintre toate cel mai mult imi place Sugar Plum Fairy, cel de fata, care ar fi considerat un dupe dupa Rebel de la MAC si Cherry Bomb care este asemanator cu ultimul ruj prezentat in acest articol. Nuanta este frumoasa, mi se potriveste si mi-a mai stapanit dorinta de "Rebel". In plus, rezista binisor pe buze, se duce frumos dupa cateva ore, iar pretul este imbatabil.


Mi-am dorit atat de mult Heroine de la MAC incat eram dispusa sa platesc aproape 200 ron cuiva care putea sa mi-l trimita prin curier (si noroc ca am pus o intrebare pe Faebook si mi-au deschis fetele ochii). Insa mie mi-e greu sa ajung la Bucuresti si nici nu as fi vrut sa risc sa fac drumul degeaba, iar rujul sa nu fie in stock, pentru ca este o nuanta foarte cautata si de multe ori este de negasit.
Dar draga mea Ramona (Choco-click aici pentru a intra pe blogul ei) a fost atat de draguta incat s-a dus personal si l-a cumparat pentru mine, deci si-a luat din timpul ei liber si a dat o fuga pana la Mall pentru mine, nici nu indrazneam sa-i cer asta daca nu se oferea ea. Este cu adevarat un ruj superb, nu exista un altul ca Heroine, este unic!


Iarna asta am fost in cautarea unui ruj maro brgundy perfect, ceva care sa semene cu  MAC Diva, care sa ma faca sa il uit cumva pe acesta. Am cumparat variante si variante de-a lungul timpului, de la mai multe branduri, deci am cam 5 rujuri asemanatoare care adunate ca pret fac mai mult decat un ruj MAC, fac cat doua defapt, deci din dorita de a economisi mai mult am pagubit.
Cu toate astea, am descoperit rujul Maybelline Colour Sensational Creamy Matte in nuanta Divine Wine care ma face fericita. Rujurile acestea sunt cele mai bune create de Maybelline, va asigur! Eu le-am vazut in preferatele You Toube-ritelor din afara si eram nerabdatoare sa ajunga si la noi,le-am vazut in magazinele Kendra si DM momentan. Au cam tot ce iti doresti: pigmentatie buna, rezistenta si confort la purtare in timpul zilei.


Cam atat pentru astazi, desi daca ar fi dupa mine as mai pune inca 20 de rujuri care imi plac, dar o sa vi le arat eu intr-un fel sau altul cu diferite ocazii.

Care sunt rujurile voastre preferate? Ce imi recomandati?