joi, 28 ianuarie 2016

My Full Face Routine (VIDEO)

A trecut prea multa vreme de la ultimul filmulet postat pe You Toube, mai bine de doi ani, asa ca la sugestia unora dintre voi m-am gandit sa schimb asta, nu stiu cat succes voi avea dar am decis sa-mi incerc norocul. Sunt constienta ca va fi greu si va trebui sa am multa rabdare, mai ales dupa o pauza atat de lunga, insa macar sa ma tin eu de treba ca probabil voi avea si urmaritori treptat.
Am inceput mai subtirel, cu un clip legat de rutina mea zilnica a fetei. Am filmat de doua ori acest clip, prima data am uitat sa dau REC, am verificat dupa vreo 5 minute cand incepusem deja sa imi aplic fondul de ten, iar a doua oara focusul era setat undeva in spatele meu, mi-am dat seama abia  abia cand am descarcat filmuletul in laptop. Asadar am pastrat prima varianta, nu am mai avut nervi sa-l mai filmez odata si nici nu mai aveam timp.

Sper sa treceti peste micile greseli, iar daca aveti sugestii pentru mine le astept cu drag!





Produse folosite:

Face:
Paula's Choice Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)
Max Factor Lasting Performance (Pastelle) 
Corector Glazel Visage ( 06)
Nyx HD Concealer (Fair)  
Pudra Lioele Secret Pore HD     
Catrice Bronzing Powder(Light)
Sleek Blush (Rose Gold)
The Balm Mary Lou Manizer
Eyes:
Nyx Eyebrowgel (Brunette)    
Too Faced Shadow Insurance  
Zoeva Cocoa Blend Palette
NYX Eyeliner Gel
Maybelline Lash Sensational
Lips:
Nyx Lip Pencil Purple Rain
Kat Von D Lipstick L.U.V

Brushes: Real Techniques, Cosmetic Style, Eco Tools