luni, 9 noiembrie 2015

Rochita brodata SheIn pentru zile insorite de toamna


Am primit recent un pachetel venit de la SheIn.com cu mult dorita rochita neagra, cu flori brodate, atat de potrivita pentru acest sezon datorita aerului boem/romantic/chic.
Am fost foarte incantata de faptul ca de data aceasta a venit acasa, adusa de catre postasul care livreaza in zona; asadar coletul a ajuns ca pe vremuri, la oficiul postal de cartier, nu la posta vamala unde a trebuit sa platesc TVA de fiecare data.
Rochita este foarte frumoasa, materialul foarte bun, nu foarte subtire asa cum ma asteptam, cel mai probabil este un triplu-voal, deci nu se vede prin el fara jupa (desi nu este cazul pentru ca rochita este captusita si in zona pieptului. Manecile sunt largute, stranse la incheietura de manseta cu nasture, poalele sunt largi, vaporoase.
Imi place foarte mult modelul si cred ca mi se potriveste. Singura nemultumire a fost faptul ca marimea XS de care am eu nevoie este croita destul de mare, as zice ca poate este potrivita pentru M (cel putin). In fotografiile de mai jos este exact asa cum este ea, ulterior o sa o modific, o vreau scurtata doua-trei degete si ajustata pe laterale. Cu o curea in talie nu se vede asa rau ca imi este mare.
Gasiti rochita aici.













* Am purtat aici extensiile cu clips Irresistible Me.

Va doresc o zi frumoasa!

Alex