joi, 5 noiembrie 2015

Cum imi place sa imi aranjez parul in ultimul timp(fara tratament termic) + Review Irresistible Me Hair Extensions

Despre parul meu rebel v-am mai vorbit si cu alte ocazii, dar a fost acum multa vreme asa ca o sa fac o mica recapitulare. Am un par lung, ondulat, aspru, placut la atingere doar in prima  zi de la spalare, iar in majoritatea timpului se aseaza fix cum doreste el, chiar daca fac eforturi sa il asez.
In general nu stau sa il asez, dar am un ritual de ingrijire mai complex alcatuit din produse special concepute pentru parul  cret si ondulat care ma ajuta sa-i mai dau de cap. Daca va intrebati daca se simte diferenta, pot sa spun ca da, se simte, cel putin in cazul meu. Am scris despre ingrijirea parului ondulat aici, insa produsele folosite nu mai sunt deloc aceleasi dar daca va intereseaza pot sa scriu un articol despre rutina curenta.

Lasand la o parte faptul ca am un par foarte greu se disciplinat, vreau sa impartasesc cu voi o noua descoperire, de fapt sunt doua descoperiri: cum sa obtin bucle frumoase fara tratament termic si un mic secret pentru un volum de milioane acolo unde este nevoie.
Eu am in general un par bogat, mai mult in partea din spate  si mai putin pe laterale unde este destul de firav.
In rarele momente in care decid sa imi prind parul (imi place sa umblu cu podoaba in vant) am observat ca pe laterale mi se vede scalpul, de asemenea la mine este exclus sa imi fac impletituri in fata sau ceva de genul acesta pentru ca in partea din fata parul meu este destul de rarut. Iata ca am am gasit solutia, din pacate nu am decoperit o potiune minune pentru cresterea parului daaaaaar am descoperit EXTENSIILE cu clips!!!!!
Am mai cochetat eu acum vreo 3 ani cu extensiile cu cheratina, puse tot asa pe laterale, numai ca atunci am vrut unele colorate.
 Asadar, atunci cand vreau sa fiu si eu draguta, imi   cu ajutorul extensiilor Irresistible Me.




Mereu am cochetat cu ideea asta de a-mi adauga niste falsuri pentru a arata bine, adica eu nu sunt genul care sa adopte stilul natural, chiar deloc, imi place sa exagerez, sa port rujuri stridente, sa imi fac cozi la ochi,etc.

Sa va povestesc cate ceva despre Irresistible Me Hair Extensions.
Se gasesc pe siteul irresistibleme.com  mai multe tipuri de extensii cu clips, disponibile in culori variate astfel incat va puteti gasi usor o nuanta cat mai apropiata de cea naturala. In cazul meu nuanta a fost PERFECTA, nici nu speram, nici nu credeam ca am nimerit chiar culoarea care sa se confunde atat de bine cu nuanta mea naturala, eu ma gandeam ca vor fi putin mai deschise.
Eu am ales o pereche din categoria Royal Remy(click daca vreti sa vedeti toate pachetele din categorie) si am ramas la nuanta "Medium Brown (#4)", va spun sincer, ma repet chiar, a fost cea mai fericita alegere!
Cum eu am parul lung si ondulat era aproape imposibil sa fie disponibila o lungime care sa depaseasca cu mult parul meu, nici nu mi-am dorit asta, m-au incantat pentru un volum egal/omogen si asta am obtinut dar si putina lugime in partea din fata unde am parul mai surt decat la spate. Lungimea maxima disponibila este de 24 inci (aproximativ 60 cm.), avand o greutate de 200 g.
Extensiile vin intr-o cutie neagra de carton, ambalate in punga de plastic. Intr-un spatiu special conceput care nu este sigilat exista o mostra de par (mesa ghid) care se poate compara cu nuanta parului vostru. In caz ca aceasta nu se potriveste, ambalajul nu va fi desigilat, iar pachetul poate fi returnat pentru a fi schimbat.
Din fericire, a fost totul perfect in cazul meu.
Am primit in pachet urmatoarele:

- 2 mese cu un clips
- 4 mese cu doua clipsuri
- 2 mese cu trei clipsuri
- 1 mesa lata si groasa cu 4 clipsuri

De asemenea, in pachet am gasit si 3 clipsuri de rezerva (s-ar putea sa ma insel si sa fi fost 4)





Clipsurile se inchid si se deschid perfect, una singura "pocneste" mai greu, ar nici nu stiu la care este problema, nu ma deranjeaza, dar oricum...nu este de inlocuit.

Calitatea parului este foarte buna, merg spalate, uscate, coafate, vopsite, etc., dar trebuie tinut cont de faptul ca si acest par se poate deteriora la fel ca podoaba noastra capilara. Eu spal extensiile cu sampon dupa care le dau cu balsam ca sa se mentina fine si protejate (nu este o prostie sa stiti, chiar trebuiesc si ele hidratate).
Le las sa se usuce natural, iar a doua zi le coafez. Folosesc un ondulator cu diamentrul de 2 cm ca sa obtin  bucle cat mai aproape de ce care imi ies mie cand imi pun parul pe moate. Ondulatorul l-am cumparat special pentru a coafa aceste extensii pentru ca eu altfel nu folosesc.

Va spuneam in titlu ca imi aranjez parul fara caldura, prefer sa il pun pe moate si sa il tin asa peste noapte.
Procedura este urmatoarea: ma spal pe cap cu tot ce trebuie, dupa ce imi dau prosopul jos din cap descurc parul cu balsam fara clatire, ulei, tratament fara clatire, etc. si il las sa se usuce partial.
Cand parul mai este putin umed il pun pe moate, folosesc cam 3 seturi.
Asa arata cele pe care le folosesc eu:


Witout Hair Extensions:




With Hair Extensios









A doua oara cu noroc zic eu, le-am asezat mai bine si le-am purtat fara frica (prima data am folosit un ondulator foarte vechi si nu prea au stat ondulate, asa ca peste cateva zile mi-am cumparat un ondulator ca sa le pot purta si eu ca omul fara teama ca ma trezesc cu ele pleostite.
Da, clar au iesit mult mai bine a doua oara, se confunda mai bine cu parul meu, au rezistat foarte bine,mama nu si-a dat seama ca port extensii. Uneori imi pun doar cateva mese pe laterale si chiar este greu sa le observe cineva. In cazul de fata am folosit tot setul.





 In concluzie,  am fost surprinsa placut  de experienta cu extensiile Irresistible Me, sunt foarte fericita ca le am, chiar daca ati zice ca eu nu am nevoie de asa ceva. Ei bine, tin sa va contrazic intr-un fel, eu chiar cred ca sunt bune acolo in colectia unei fete pentru ca pot fi de ajutor indiferent de ocazie, fie ca doriti sa va duceti intr-un club sau cocktail si va doriti o coada mai lunga, fie ca va doriti mai mult volum, un coc mai pompos pentru un eveniment special, coronite impletite, etc, in plus sunt o investitie de durata. Un set de extensii poate oferi multe avantaje, nu spun ca sunt de nelipsit, dar sunt de parere ca sunt de un real ajutor, eu sunt foarte incantata.