luni, 1 iunie 2015

TAG: Cat valoreaza machiajul meu de zi cu zi


A trecut ceva timp de cand draga mea Lory m-a invitat sa fac acest TAG numit "Cat valoreaza fata mea", mi-a facut placere si mi-am dorit sa il pregatesc cat mai repede, dar cum sunt o persoana haotica, lipsita de organizare, abia acum am reusit sa public aceasta postare.

Am fost incantata si am citit cu drag postarile colegelor mele, pentru ca am gasit putina inspiratie la fiecare dintre ele, am descoperit preferatele lor si mi-am facut un Wishlist urias.

Cred ca o sa vi se para ca folosesc prea multe produse pentru machiajul meu de zi cu zi, insa va marturisesc ca am scurtat lista cat s-a putut, in general ma machiez destul de mult, chiar daca este vorba de machiajul meu de zi cu zi, prefer sa am un machiaj perfect in orice conditii, cu orice ocazie.

Mai jos faceti cunostinta cu produsele pe care eu le iubesc si le folosesc in fiecare zi aproape fara exceptie, rujul se mai schimba si fardul de obraz, dar destul de rar.











- Hidralight Shine Free Daily Mineral Complex SPF 30 - 138 lei
- Max Factor Lasting Performance Foundation (Pastelle) - 55 lei
- Vichy Dermablend (Opal) - 87 lei
- NYX HD Concealer (Fair) - 33 lei
- Liole Secret Pore HD Powder - 67 lei
- Too Faced Shadow Insurance - 45-55 lei (varianta de 5 gr)
- NYX Eyebrow Gel (Brunette) - 42 lei
- Seventeen Silky Shadow Base (111) - 33 lei
- Inglot AMC Eyeliner Gel (77) - 59 lei
- Maybelline Lash Semsational Mascara - 22 lei (pret redus in DM)
- Sephora BBronzing Powder (Moyen Medium) - aprox 70 lei
- Sleek Blush (Rose Gold) - 30 lei
- The Balm Mary Lou Manizer - 64 lei
- Maybelline Lipstick (163) - 25 lei

TOTAL: 770 lei

O suma destul de mare, am fost surprinsa. Sa zicem ca am o scuza pentru ca sunt produsele mele preferate...

O sa spuneti ca am pus pe lista doua fonduri de ten... Folosesc Max Factor pe toata fata si Dermablend pe cosuri, pete, etc., ca si corector, deci nu le folosesc alternativ, nu renunt niciodata la vreunul dintre ele, cum nu renunt nici la anticearcanul de la Nyx, pentru ca face treaba foarte buna, mai buna decat Fit Me sau alte concealere incercate.V-am zis deja ca pudra Lioele imi place foarte mult, iar pentru NYX Eyebrow Gel am facut un review recent, probabil cel mai bun produs pentru sprancene in momentul de fata.
TFSI este un primer foarte bun, am doua primere pe locul 1, acesta si HD Eyeshadow Base de la NYX. Recent am incercat si primerul de la Inglot, Eyeshadow Keper, care mi se pare la fel de bun ca TFSI, deci as  putea spune ca am 3 primere pe locul 1, asadar acestea sunt alegerea mea, in functie de buget, dar toate 3 functioneaza pentru mine
Fardul de la Seventeen este un maro mediu, cu subton rece, perfect pentru machiajul zilnic, un produs foarte bun, cu o consistenta fina si pigmentatie buna. Uneori il aplic pe toata pleoapa si il estompez in pliu spre arcada, aplic putin iluminator in coltul intern si sub spranceana, trasez o linie de tus si obtin un machiaj simplut dar care iese in evidenta.
Eyelinerul gel este preferatul meu dintre toate pe care le-am incercat, este negru intens, se aplica usor, este rezistent, nu mai comentez dar o sa-i fac un review, probabil.
Maybelline Lash Sensational a ajuns in topul preferatelor mele dupa ce am avut o iubire lunga cu Colossal, nu ne-am inteles la inceput pentru ca imi bagam mereu periuta in ochi, dar am ajuns la concluzia ca este cel mai bun rimel de la Maybelline.
Bronzerul de la Sephora il am de vreo 6 luni si mai am o gramada de produs, imi place foarte mult, a mai aparut pe blog la preferatele de anul trecut.
Blushul Rose Gold este superb, nu aveti cum sa nu il iubiti daca ii dati o sansa, eu il am si in kitul Face Form de la Sleek dar acela nu ar aceiasi pigmentatie ca cel individual.
Iluminatorul The Balm nu mai are nevoie de prezentare, cred ca este cel mai iubit iluminator din lume, serios!
Rujul Maybelline este o descoperire recenta, imi place nuanta, este un roz intens, dar avand in vedere ca este un ruj cu proprietati de hidratare nu are o pigmentatie asa puternica, ceea ce il face potrivit pentru uz zilnic. Il folosesc  des pentru ca nu usuca deloc buzele si dispare treptat, asadar nu trebuie sa fiu atenta sa il verific peste zi pentru ca se duce frumos si uniform.

Sper sa va ajute cu ceva postarea de astazi!
Daca doriti sa ma intrebati ceva astept comentariile voastre.

Va doresc o zi placuta!
Multumesc pentru vizita!