marți, 16 iunie 2015

Cum am fost la banchet si ganduri de sfarsit de facultate

Buna dragelor!

A trecut ceva timp de cand nu ne-am mai vazut pe blog, am avut o perioada foarte incarcata (si inca este), mi-a fost greu sa ma mobilizez, dar sa zicem ca acum ma voi mai elibera si voi avea mai mult timp pentru ceea ce imi place.
Anul acesta s-au terminat cei patru ani de facultate, la sfarsitul lunii viitoare imi dau licenta si sper ca am terminat definitiv cu scoala, asta daca nu ma hotarasc sa fac si master, insa nu este in planul meu, mi-am promis ca nu voi mai face in viata asta decat ceea ce imi face placere. Asadar cred ca va dati seama ca nu  sunt foarte trista ca termin facultatea. In caz ca va intrebati, am urmat Facultatea de Ingineria Mediului si Stiinta Alimentelor, specializarea "Tehnologia Prelucrarii Produselor Alimentare". Pentru mine a fost o provocare, dar mi-a trezit interesul pana la urma, nu pentru a profesa in acest domeniu ci...din punct de vedere personal, am invatat multe despre produsele alimentare, ingrediente, etichete s.a.m.d, pe scurt am invatat sa fiu un consumator informat. Alimentatia mea s-a schimbat de cand am inceput facultatea, cei drept, incercam si inainte sa am o alimentatie sanatoasa pentru ca sufar de gastrita, asadar renuntasem deja la paine si prajeli, insa odata cu inceputul facultatii am renuntat definitiv la preparatele din carne de orice fel, salam, crenvurst, afumaturi, pastrama, cascaval, la iaurturile cu fructe. Iar toamna trecuta am facut o schimbare drastica, am scos definitiv din alimentatia mea zaharul,  lactatele(branzeturi, lactate acide,etc),si cerealele si  preparatele pe baza de cereale glutenoase (produse de patiserie,paste,etc.). Si o sa spuneti: "Bine....dar ce mananci?"
Am introdus in alimentatie mai multe nucifere (caju, fistic, migdale), pe care le consum zilnic, multe fructe si legume proaspete, dar cand am pofta de dulce  ma potolesc cu fructe uscate sau cu o lingurita de miere, in rest consum destul de mult orez brun, salate, supe, tocanite de legume (cu conditia sa nu contina prajeli), peste, pui, vita, oua... Mda, ma tin de ceva timp sa va povestesc despre experienta mea in acest sens si cum am ajuns sa tai atat de multe alimente de pe lista. Daca inainte nu imi imaginam vita fara ciocolata si fara paharul de lapte dulce care il savuram zilnic, uite ca au trecut cateva luni de cand am inceput acest stil de viata, iar eu ma simt mai bine ca niciodata.
Intre timp am avut si festivitatea de absolvire si petrecerea de la sfarsitul anilor de facultate. A fost ceva simplu si dragut, puteti vedea mai jos ce am purtat in ziua aceea.
Seara am pastrat acelasi machiaj, am retusat doar putin tenul si am aplicat un ruj burgundy superb (noua mea iubire de la NYX - Soft Matte Lip Cream in Monte Carlo), am renuntat si la genele false din lipsa de timp. Rochita o am de pe Romwe, de anul trecut, imi parea rau ca nu am avut ocazia sa o port pana atunci, iar pantofii sunt facuti pe comanda, achizitie facuta tot anul trecut. Am ales sa imi strang parul intr-un coc simplu, spaniol si cute retro pe o parte (fotografii facute cu telefonul).



      

     



La absolvire am purtat o rochita pe care o am de pe siteul  Milanoo, am ales aceiasi pantofi si pentru zi din simplul motiv ca sunt extraordinar de comozi.





Ma bucur foarte mult cand reusesc sa realizez ceea ce imi propun si ma bucur ca am reusit sa inchei si aceasta etapa din viata mea.
Dar las pe sfarsit cea mai frumoasa reusita de anul acesta, cel putin pentru mine, mi-am dorit atat de mult sa  sa fac acest lucru!!!! Tot timpul am crezut ca nu sunt in stare, ca poate nu-i de mine... Dar m-am  ambitionat si m-am apucat de scoala de soferi, iar saptamana trecuta am avut examenul de traseu; am avut niste emotii incredibile, daaaaar....am reusit sa obtin mult ravnitul cartonas roz... M-am implicat in acest proiect si mi-am impus sa reusesc, mi-am impus sa gasesc timp si pentru facultate, si pentru licenta si pentru examene si pentru job si pentru familie si pentru blog... (Pentru blog mai putin dar va rog sa ma iertati!)

In incheiere, multumesc din suflet fetelor care inca ma urmaresc, sper sa mai fiti alaturi de mine, acolo din umbra si va rog sa ma trageti de urechi daca lipsesc prea mult (stiu ca merit), dar stiu ca ma intelegeti!

Va imbratisez cu drag!

Multumesc pentru vizita!!