luni, 4 mai 2015

Ce cumparaturi am facut in ultimul timp si parerea mea despre ele (DM, Kendra, Mekup Shop)

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu in ultima vreme stau foarte prost cu timpul, nu reusesc deloc sa ma mobilizez, simt ca nu mai ies la capat cu toate. Spre exemplu, se scurge timpul si trebuie sa dau licenta, iar eu nu ma prezint deloc bine. Stresul este si mai mare pentru ca m-am implicat si in alte proiecte importante pentru mine si imi doresc sa am rezultate bune pe toate planurile, ramane de vazut daca voi reusi sau nu. Astea fiind spuse, imi cer scuze pentru programul haotic pe care il am pe blog, dar promit sa ma tin de treaba atat cat pot.
Am cateva cumparaturi sa va arat astazi, m-am gandit ca pe unele dintre voi v-ar putea interesa.
Ce vedeti in aceasta postare sunt cumparaturi facute in Kendra, DM si Makeup Shop.



O sa incep cu Makeup Shop, am vrut sa incerc rujurile lichide, mate de la Sleek, le-am achizitionat cu ocazia unei promotii, parca era vorba de transport gratuit. Am mai luat atunci si o paleta de rujuri de la Sleek, varianta Siren, este cea cu nuante de portocaliu, imi place foarte mult, ii voi face si un review.



La mine in oras,se gasesc produse Essence in Kendra, insa au un stand cam saracut. Imi plac ojele lor, au niste culori grozave, asa ca am profitat de ocazie si mi-am luat doua lacuri de unghii colorate, un Top Coat si un ruj. Tot in Kendra am gasit si buretei exfolianti pentru curatarea machiajului, cautam de ceva vreme, ma ajuta sa curat mai bine ramasitele de machiaj de pe fata, ii folosesc dupa demachiere, atunci cand imi spal fata cu gelul de curatare Eucerin. Imi plac, nu regret cei 20 lei, sunt fini, exfolierea este foarte blanda.

Din DM am cumparat un gel de curatare Balea, un burete natural Lufa si un deodorant stick Rexona. Gelul  de curatare l-am ales dupa miros, in principiu, dupa consistenta (imi plac cele cremoase nu gel) si... dupa pretul mic. Nu m-a impresionat dar nici nu m-a dezamagit, prefer gelurile de curatare Nivea totusi.  Deodorantul stick Rexona este ok, dar nu preferatul meu, nu am prea multe spus despre el.
Am achizitionat din DM si un ruj Maybelline care era la oferta si Maybelline Lash Sensational Mascara, la promotie si el, nu am putut sa plec fara el si bine am facut :X.





Am cautat multa vreme o oja verde care sa fie verde adevart, clasic si compact, cu exceptia ca aceasta are putin shimmer in ea dar nu imi displace deloc, este foarte frumoasa!


Cand am cumparat acest Top Coat am fost putin in dubii, nu credeam ca va face ceea ce scrie pe ambalaj, ba chiar eram sigura ca o sa ma dezamageasca, am vrut sa il iau pe cel cu finish de gel dar din experienta mea stiam ca se va usca greu pe unghii si se va ingrosa repede in sticluta, asa ca am strambat din nas si l-am ales pe cel Quick Dry. Doamne, ce bine imi pare ca am facut aceasta alegere!!! Am scapat de amprentele de pe unghii, oja se usuca mult mai repede, isi pastreaza luciul si in primul rand nu ies bule (am aceasta problema cu mai toate ojele, formeaza bule, chiar si OPI, nu inteleg unde gresesc).


Desi am fost mult timp fana apa micelara Bioderma, am decis sa o incerc si pe cea de la Garnier, poate  ma va convinge sa nu mai risipesc atat de multi bani. Pana in momentul de fata pot sa spun ca ma multumeste, curata la fel de bine si nu mi-a provocat neplaceri(oricum o clatesc de pe fata, insa am un ten foarte sensibil si imediat reactioneaza cand nu-i prieste ceva, indiferent ca vine din exterior sau interior, atunci cand consum ceva nepermis). Cred ca am facut o alegere buna si cel mai probabil o voi cumpara daca va avea aceiasi formula.




Desi am mai vazut in trecut acest produs, nu am fost niciodata tentata sa il cumpar. Eram in cautarea unui burete exfoliant  dar ma uitam dupa unul sintetic, sau o manusa, poate. Am intalnit intr-un film notiunea asta de Lufa si atunci am devenit curioasa. DECI...cum am trait fara el?  L-am folosit doar de doua ori pana acum pentru ca nu ma exfoliez decat maxim o data pe saptamana. Efectele le-am vazut din prima, exfoliaza cu succes celulele moarte, stimuleaza circulatia sangelui, executa un masaj usor. Mie imi da o stare de bine, ma simt foarte relaxata dupa, iar pielea este foarte fina. Cand l-am atins prima data mi s-a parut foarte rugos si m-am gandit ca nu o sa pot decat sa imi frec calcaiele cu el, dar nu, sub apa calda se inmoaie, devine placut in contact cu pielea, nu o zgarie, dar exfolierea este temeinica. Am fost foarte incantata, am platit 10 lei pentru el si nu imi pare rau deloc, o sa il recumpar cu siguranta.


Oja aceasta verde-lime o cumpar a doua oara, imi place nuanta mult de tot, este superba pentru vara, nu am cuvinte, trebuie sa o incercati.
Maybelline Lash Sensational Mascara nu m-a impresionat la prima aplicare, asta pentru ca mi-am bagat periuta in  ochi (Mda...), nu suport genul acesta de periuta, din plastic, dar asta este si secretul, periuta face acest rimel atat de iubit, insa o secunda de neatentie si mi-am luat portia de plans in ziua respectiva. Este un rimel bun si il recomand, eu sunt fan Colossal, daca si voi sunteti sigur veti iubi acest produs.




Spuneam mai sus ca am acizitionat un ruj Maybelline si unul Essence. Cel de la Essence imi place, este o nuanta naturala, este cremos si se simte foarte placut pe buze, il vedeti in prima fotografie de mai jos. Rujul Maybelline este foarte ... light, nuanta este foarte palida, laptoasa, fara acoperire, nu imi place aspectul de pe buze, probabil il voi drege cu un creion de buze altfel...(il vedeti in poza 2)




Cam atat pentru astazi, daca vreti detalii despre un produs anume va raspund cu drag!

O zi placuta va doresc!

Multumesc pentru vizita!