sâmbătă, 4 aprilie 2015

Paddle Aqua Vents Brush:Singura perie care m-a ajutat sa descurc parul meu ondulat!


Eu nu m-am inteles niciodata cu periile de par. De ce? In primul rand, sunt posesoarea unui par ondulat/cret, foarte incalcit, prin care, va rog sa ma credeti ca nu pot baga degetele... Nu imi perii parul aproape niciodata pentru ca, in primul rand este un chin, in al doilea rand buclele se vor strica iar parul va capata foarte mult volum.

In primul rand vreau sa va spun doua, trei cuvinte despre site-ul pe care se gaseste aceasta minunatie, eu nu il cunosteam, este abia desoperit, se numeste exclusivcosmetics.ro. Gasiti pe acest site produse profesionale Kativa pentru ingrijirea parului cu ingrediente foarte benefice, mentionez uleiul de argan, macadamia si keratina. Eu cred in produsele care contin uleiuri, eu am nevoie de multa hidratare si am observat ca produsele de acest gen sunt benefice pentru mine. Eu imi aplic ulei de argan combinat cu ulei de cocos pe par in fiecare saptamana si il las sa actioneze cateva ore sau peste noapte, probabil acest tratament este cea mai buna solutie pentru a mentine parul lung si sanatos, pentru mine functioneaza. Pe langa produsele de ingrijire, gasiti si accesorii pentru par, iar din experienta mea cu  peria primita pentru testare nu pot spune decat ca sunt de foarte buna calitate. Gasiti pe site si produse pentru ingrijirea unghiilor, linia de produse pentru ingrijirea si colorarea unghiilor ale unei manichiuriste celebre, preferata vedetelor de la Hollywood, Jessica Vartoughian. Am avut ocazia sa testez o oja rosie, clasica, superba, despre care va voi vorbi in articolul urmator.

- Perie PADDLE Aqua Vents

Descrierea produsului:

Perie PADDLAE pentru descurcarea delicata a parului si extensiilor. Peria este prevazuta cu Aqua Vents pentru o mai buna curatare a produsului si utilizare a acestuia in timpul spalarii parului."

"Magia Wet Brush consta in perii IntelliFlex special formulați.Au o
flexibilitate adaptiva  ceea ce inseamna ca sunt flexibili si fermi in
acelasi timp si elimina efectul de tragere si rupere a firului de par in
timpul perierii."



Pot sa va spun doar atat: Nu stiu cum am trait  fara ea pana acum!!!
De ce imi place atat de mult? Ei bine, singura modalitate prin care eu puteam sa imi descurc parul era la baie, dupa ce descurcam parul in prealabil cu mult balsam si masca. Cu peria aceasta reusesc sa imi descurc parul si pe uscat, chiar inainte sa imi fac baie. Astfel imi spal parul mai usor si mai rapid pentru ca nu mai pierd atat de mult tip sa descurc suvitele de par incalcite. Nu imi vine sa cred ca vorbesc atat de inflacarat despre o perie de par, nu am pus niciodata accent pe asa ceva pentru ca  nu am fost multumita niciodata, pieptenele clasic nici nu mai puteam sa-l mai scot din par, firele se rupeau, iar in final renuntam. Eu imi spal parul la patru zile, a treia zi se incurca foarte rau, se aspreste, isi pierde aspectul placut si neted si devine tern si mat. Atunci singura solutie este sa il spal si sa tin masca in el 10 minute ca sa isi revina. In a treia zi de la spalare, seara, l-am descurcat cu aceasta perie din dorinta de a vedea cum se descurca (desi initial am zis ca nu o voi folosi decat pe parul umed), am aplicat apoi ulei  si m-am bagat la somn. M-am gandit ca in ziua urmatoare va trebui sa il prind dar arata binisor asa ca l-am lasat liber ca de obicei, puteti vedea si in pozele de mai jos cum arata.
Nu stiu sa va vorbesc despre tehnologia care a stat la baza confectionarii acestui produs, probabil un stilist ar putea vorbi pagini intregi, eu pot sa va spun ca  perii sunt foarte flexibili, probabil din acest motiv nu se agata de firele de par. Tot nu inteleg cum de reuseste sa imi descalceasca parul, dar ma bucur ca am incercat acest produs, ma ajuta mult, eu il voi folosi de fiecare data inainte de baie ca sa  il pot spala cu usurinta.
Gasiti imagini mai jos cu peria mea, eu o am pe verde dar mai este disponibila si pe mov si roz. Aspectul este unul foarte placut si profi, iar culoarea ma atrage foarte mult (stiti ca eu folosesc verde si in machiaj).









Concluzii:

*Puncte FORTE:
     - descurca rapid suvitele incurcate
     - nu se agata de firele de par, nu il smulge, nu doare la periaj
     - firele de par nu se rup la periaj
     - se poate folosi atat pe parul umed, cat si pe parul uscat
     - face fata cu brio unui par ondulat/cret
     - poate fi folosita si de fetele care poarta extensii (este indispensabila pentru acestea o astfel de perie              pentru ca nu se vor detasa suvitele de pe par).
     - design atragator, calitate foarte buna a materialelor

* CONTRA:
      - nu am gasit nimic


Drept urmare sunt foarte multumita, pe mine ma ajuta mult. O imprumuta si mama mea de la mine si este incantata, se pare ca am abandonat amandoua celelalte accesorii de par.

Va atasez doua fotografii cu pletele mele, pe care le-am realizat a doua zi dupa ce mi-am periat parul(pe uscat) cu peria Aqua Vents. Am mentionat si mai sus cum am procedat, am periat parul si am aplicat un ulei. Desi nu ma asteptam sa arate bine a doua zi, se pare ca  arata chiar decent, astfel am descoperit cum sa il reimprospatez putin pentru a prelungi cu o zi baia (in cazul meu).




Sper sa va ajute acest articol pe viitor!

Multumesc pentru vizita!

Alex