joi, 5 martie 2015

Wishlist de primavara: Early spring blouses (Sheinside.com)


Primavara ne rasfata asa... cate putin, ne ofera doar cate o zi frumoasa si insorita, urmand ca restul zilelor sa fie mohorate, friguroase si ploioase, eu nu stiu ce sa mai cred, azi ascund puloverele groase, maine le scot din nou (mai are rost sa spun ca ninge acum?) Mda...dar asta nu ma impiedica sa visez la soarele caldut si placut, la cerul luminos si covoare de verdeata... Ce cliseu, dar este adevarat, m-am saturat de atmosfera asta gri, de umezeala, noroi si de hainele groase, asa ca am zis sa arunc o privire pe sheinside.com sa vad ce mai gasesc dragut si eventual sa imi achizitionez ceva pentru primavara. 'o jacheta cautam initial, dar am vazut ca au reduceri la bluze si camasi asa ca am selectat cateva produse din aceasta categorie(preturile sunt foarte bune). Vad ca se mentioneaza faptul ca la al doilea produs achizitionat se plateste doar 50% din valoarea lui, ceea ce este super in cazul in care comanzi cu o prietena.

Imi place sa port camasi si bluzite lejere, mai ales primara, asa ca am ales cateva modele care mi-au placut (m-am abtinut de la carouri, am inclus doar una chiar daca imi plac foarte mult).

Beige Long Sleeve Floral Slim Blouse pictures

Disponibil aici.

White Long Sleeve Insect Print Pocket Blouse pictures 
Disponibil aici.

Coffee Long Sleeve Hollow Lace Chiffon Blouse pictures

Disponibil aici.

Yellow V Neck Half Sleeve Loose Blouse pictures

Dispoibil aici.

Long Sleeve Lapel Blouse with Fish Print pictures

Disponibil aici.

Pink V Neck Lace Dipped Hem Blouse pictures

Disponibil aici

Green Long Sleeve Birds Print Chiffon Blouse pictures

Disponibil aici


White Round Neck Floral Crochet Lace Blouse pictures

Disponibil aici.


Disponibil aici.

White Quarter Sleeve Bow Cat Print Blouse pictures

Disponibil aici.

Green Long Sleeve Cartoon Graffiti Blouse pictures

Disponibil aici

White Long Sleeve Black Heart Print Blouse pictures

Disponibil aici.

Apricot Lapel Dipped Hem Key Print Blouse pictures

Disponibil aici

Pink Lapel Bow Print Loose Blouse pictures

Disponibil aici.

Sunt multe modele dragute, mie mi-au placut mai mult cele colorate, insa am nevoie si de o camasa alba, simpla si probabil asta voi achizitiona la urmatoarea comanda, asta in cazul in care nu ma las dusa de val...:)

Multumesc pentru vizita!
O zi placuta!

PS: Astazi este Baba mea.... Pfff...ce viscol!!!
.