luni, 30 martie 2015

Review, Swatches & Look: Maybelline The Nudes Eyeshadow Palette

De ceva timp am devenit o iubitoare de nuante neutre si observ ca am strans cateva farduri din categoria asta. Probabil o sa ma plictisesc la un moment dat si voi reveni la machiajele mele colorate, dar pana atunci am de gand sa profit cat se poate de noile achizitii. Am avut ocazia sa cumpar paletuta Maybelline The Nudes si nu am stat deloc pe ganduri, mai ales ca stiam ca nu se gaseste inca la noi(sau cel putin eu nu am vazut pe nicaieri). Am zarit aceasta mica paleta de farduri de nenumarate ori pe Instagram si pe You Tube, drept dovada ca majoritatea produselor mele de machiaj sunt cumparate datorita acestora.
Inainte sa incep sa va povestesc despre ea, eu zic sa vedem cum arata.






Incep prin a va spune ca m-a cucerit imediat, inainte sa o incerc, ambalajul este frumos, elegant,  iar nuantele bine alese, din punctul meu de vedere.  Desi "mi-a luat ochii" imediat, ambalajul nu este dintre cele mai calitative, dar este un plastic destul de dur, nu este fragil, dar nici nu va rezista la socuri foarte puternice.
Mie mi se pare ca seamana foarte mult cu Nyx Caviar & Bubbles, o paletuta pe care eu o indragesc inca, numai ca Te Nudes are doua nuante in plus si nu are acel alb mat din paleta Nyx. Nu vreau sa spun ca ar fi un dupe sau ceva de genul asta, doar ca mi se pare ca seamana foarte mult.



Nuantele mate de maro sunt putin cam reci, cel putin  asa mi s-a parut initial, dar pe pleoape nu au tenta de gri, dar nu sunt nici calde, cu subton rosiatic asa cum prefer eu, insa acest lucru poate fi un plus pentru arata mult mai natural si mai potrivit pentru un machiaj de zi. 
Avem cel putin doua nuante pentru a realiza tranzitia intre culori, doua nuante de maro mediu, complet mate, ceea ce este un plus. Asta m-a incantat cel mai mult la aceasta paleta, este foarte bine gandita, proportia dintre nuantele mate si cele sidefate este foarte echilibrata, asadar poti realiza lejer un machiaj complet fara sa fi nevoita sa apelezi la alta trusa. Pastilutele de fard sunt destul de micute, dar pentru dimensiunea paletei,  este produs suficient, sunt totusi 12 nuante. Sunt sigura ca voi consuma repede nuantele care imi plac mai mult, care sunt mai pigmentate si mai cremoase, dar asta este valabil la orice trusa, din pacate nu toate fardurile au o textura de vis.



Se poate vedea in swatch-uri  ca nuantele inchise sunt mai pigmentate. Aceasta paletuta este creata astfel incat sa realizam un look omogen, fara sa iasa prea mult in evidenta, de unde si numele "The nudes".
In realitate nuantele sunt mai interesante,  cele doua nuante deschise pentru highlighter, spre exemplu, au un shimmer foarte dragut, cea de pe randul de jos are reflexii rozalii, iar celalalt reflexii aurii(dar mi-ar fi placut sa fie putin mai pigmentate). Nuanta deschisa de crem este complet mata, o folosesc tot pentru highlight, deci de aceea va spuneam ca este foarte echilibrata.
Cel mai mult imi place nuanta acea bronzy de pe randul de sus si cea de jos, imediat de sub ea. Cele doua le folosesc des pe pleoapa mobila, sunt cele mai cremoase si mai intens pigmentate din paleta. Nici cu negrul nu mi-e rusine, este chiar decent. A doua nuanta de jos, sau ultima din randul de sus, sunt doua nuante de maro pe care le folosesc separat sau impreuna pentru a imi contura sprancenele.
Asadar, avem 12 nuante in paleta, 5 mate, 7 sidefate respectiv metalice. 
Fardurile rezista foarte bine, cu primer (nu le-am incercat fara primer, nu folosesc niciodata fardurile direct pe pleoapa, se lipesc mult mai bine daca folosesc un primer).

Asa cum v-am obisnuit, am pregatit si un machiaj ca sa vedeti cum arata fardurile aplicate pe pleoape.










In concluzie:
Este un produs reusit, imi place, imi este foarte util dimineata cand ma grabesc, ma ajuta sa creez rapid un look complet si reusit, fara sa ma agit prea tare. Uneori aplic pe pleoapa inferioara un fard colorat daca am chef sa port ceva mai deosebit, uneori machiajele astea neutre sunt putin cam terne si uneori simt nevoia de ceva in plus. 
Initial am fost putin dezamagita cand am bagat degetele prin ea, ma asteptam la ceva WOW, adica la "prima atingere" fardurile nu par asa moi si fine, dar asta este un plus pentru ca nu pica prea mult fard sub ochi. Insa, dupa ce am inceput sa o folosesc parerea mea s-a schimbat si a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult.

Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Lioele Triple The Solution BB Cream
      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

Nyx HD Concealer (Fair)

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzing Powder(moyen medium)

Phisycians Formula Shimmer Strip (Warm Nude)

Ochi:

Nyx Eyebrowgel (Brunette)

        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

       MAybelline The Nudes Eyeshadow Palette

Inglot Gel Eyeliner

 L'oreal Miss Manga Mascara

Lips:  Makeup Revolution Lip Lacquer Kep Flying for You

Pensule: Bdellium Tools,Sigma si Zoeva


Multumesc pentru vizita!
Va doresc o zi superba!