joi, 19 martie 2015

Makeup Revolution 32 Ultra Eyeshadow Flawless Matte - Review & Makeup Look

Stiti deja ca am inceput sa colectionez paletele Makeup Revolution, am promis ca va povestesc despre toate achizitiile mele de la ei si chiar mi-am propus sa ma tin de cuvant.
Produsele se gasesc pe makeuprevolutionstore.com.
Astazi va arat paleta cu 32 de nuante neutre, toate complet mate.
Va arat mai intai machiajul pe care l-am realizat cu paleta Flawless Matte (apare in plus doar un pigment Laura Mercier pe care l-am aplicat pe prima parte a pleoapei inferioare pentru iluminare)







Fardurile se aplica frumos si se blenduiesc usor, sunt destul de pigmentate si cremoase, putin prafoase, dar se lucreaza destul de bine cu ele. Le-am folosit doar cu primer asa ca rezistenta este foarte buna. (Folosesc primerul Nyx HD Eyeshadow Base, care functioneaza si imi place mult, in caz ca va intrebati :D). Sunt destul  de multe nuante similare in paleta dar pe mine nu ma deranjeaza, am vrut aceasta paleta ca sa am mai multe nuante de fard pe care sa le folosesc pentru tranzitia intre culori. Majoritatea culorilor sunt calde, cu subton rozaliu sau piersiciu, dar si nuante de maro mediu si un negru mat.Sunt si nuante de gri dar eu nu prea folosesc asa ca pe mine nu m-au incantat.




* Nu am swatchuri pentru ea pentru ca nu mi s-a parut ca vor fi chiar relevante, dar am copiat o fotografie de pe siteul oficial ca sa puteti vedea. Apropo, gasiti pe siteul lor swatch-uri la fiecare paleta.


In concluzie, este o paleta buna pentru uz zilnic, pentru a realiza tranzitia intre culori, pentru smookey eyes, pin-up look, etc. Nuanta de negru  vad ca nu este foarte intensa mai sus, chiar voiam sa  mentionez ca este un fard negru destul de ok, cu o pigmentatie decenta, dar putin cam prafos.

Un singul lucru m-a deranjat la aceasta trusa, mirosul de lipici. Este posibil sa fi fost doar a mea asa, nu am citit alte review-uri, spun asta pentru ca este singura trusa de la ei la care am sesizat un  miros.
Acum s-a aerisit si nu se mai simte dar am zis ca trebuie mentionat acest aspect.

O paleta pe care eu o gasesc foarte utila dar imi place mai mult sa o folosesc impreuna cu alte farduri decat separat. 

Pentru buze am folosit unul dintre rujurile mate Makeup Revolution. Este primul de acest gen pe care il incerc, imi place cum se vede pe buze, dar nu suport acea senzatie de buze uscate. Dupa un timp se ia cam aiurea de pe buze, o sa incerc si alta nuanta, poate se comporta mai bine...

Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Max Factor Lasting Performance Foundation (102)
      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzing Powder(moyen medium)
Sleek Faceform (Light)
Flormar Terracotta Blush On (40)

Ochi:
Makeup Revolution Eyebrow Tint (Light)

        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

       Makeup Revolution Flawless Matte Eyeshadow Palette

Inglot Gel Eyeliner

 Maybelline Colossal Volume Mascara

Lips:  Makeup Revolution Lip Lacquer Kep Flying for You

Pensule: Bdellium Tools si Zoeva

Sper sa va fie de folos acest articol!

Daca doriti sa fiti alaturi de mine si pe alte platforme, va invit sa ma urmariti si pe INSTAGRAM unde postez zilnic, pe pagina de FACEBOOK si pe You Tube

Multumesc pentru vizita!!