luni, 2 martie 2015

Iubire mare pentru camasile in carouri! Ultima achizitie sheinside.com

Am avut mereu o sensibilitate pentru carouri, in special pentru camasi cu acest imprimeu, am colectionat multe variante si combinatii de culori, recent am intrat in posesia uneia cu rosu si albastru, superba cmbinatie.
Am observat ca mai mereu cand ies la shopping ajung acasa cu o camasa in carouri si chiar mi s-a reprosat ca am destule si ar trebui sa ma orientez spre alte articole. Sunt atatea variate incat este imposibil sa se epuizeze toate combinatiile de culori astfel incat sa nu gasesc una pe care nu o am in colectie si care sa fie pe placul meu.
Pe verde si albastru nu aveam asa ca am ochit acest model pe sheinside.com, are in plus tintele aurii de pe piept ceea ce o diferentiaza clar fata de celelalte pe care le am.
Materialul este foarte finut, placut la atingere,se calca usor, dar am observat ca se sifoneaza repede...Mi-a placut sistemul de inchidere prin capse pentru ca sunt mai usor si mai rapid de folosit.
Produsul este disponibil aici la pretul de $23.88








Asa arata in fotografia de pe site: 


Green Long Sleeve Plaid Rivet Pockets Blouse pictures

Sunt disponibile si alte modele dragute, pe mine m-au atras in mod special cele pe rosu.


Red Long Sleeve Plaid Rivet Pockets Blouse pictures

Red Lapel Long Sleeve Plaid Rivet Blouse pictures

Red Lapel Long Sleeve Plaid Epaulet Blouse pictures

Khaki Long Sleeve Plaid Loose Blouse pictures

Red Lapel Long Sleeve Plaid Buttons Blouse pictures

Red Lapel Long Sleeve Plaid Pockets Blouse pictures

Red Blue Long Sleeve Plaid Loose Blouse pictures


Red Lapel Long Sleeve Plaid Pockets Blouse pictures

Multumesc pentru vizita!
O  zi frumoasa!