miercuri, 25 martie 2015

Ce mi-am mai luat de pe iHerb - Part 3

Mi-am propus sa va povestesc despre fiecare comanda primita de pe iHerb, in primul rand pentru ca stiu ca ete un subiect interesant pentru multa lume (asa cum a fost si pentru mine inainte sa incep sa comand), dar si pentru ca vreau sa impartasesc cu voi experienta mea in ceea ce priveste noutatile incercate in materie de machiaj si ingrijire.

Am recumparat pasta de dinti Jason Powersmile si imi pare rau ca nu am luat mai multe, cel mai probabil o sa dau o comanda de mai multe bucati pentru ca a inceput sa o foloseasca si mama mea si i-am cedat ei tubul meu cel nou :( Da...nici nu mai concep sa folosesc alta pasta de dinti. Este perfect sigura, fara fluor si fara alte minuni, curata dintii perfect si sunt mai albi.

Am recumparat gelul de curatare Eucerin, desi mai am din cel vechi, insa imi era teama sa nu raman fara. Este minunat pentru mine, imi prieste, nu are parfum, curata foarte, foarte bine, este bland, nota 10 (cel mai bun din tot ce am incercat).

Balsam de buze Sierra Bee - Cocoa Butter Lip Balm este un balsam de buze organic care m-a atras prin simplitatea listei de ingrediente, dar si prin faptul ca se afla printre produsele cu cele mai multe review-uri pozitive pe iHerb.  Ingrediente: ulei de masline extra virgin, ceara de albine, unt de cacao, ulei de floarea soarelui, vitamina E. Desi nu ma atrage mirosul asa cum se intampla in cazul balsamurilor de buze Apivita (favoritele mele), imi place mai mult acesta pentru ca mi se pare ca hidrateaza mai bine si este mai moale batonul. Este genul de balsam de buze cu care nu trebuie sa insisti ca sa se transfere pe buze. Desi am multe balsamuri de buze desfacute, in ultimul timp l-am folosit numai pe acesta (bine ca mi-am luat doua bucati)


Am vazut pe You Tube multe filmulete in care este laudata aceasta paleta de farduri de la Elf, toata lumea este incatata si am zis ca trebuie sa o incerc si eu. Am ales varianta cu nuante nude, dar mai exista una cu nuante gen "sunset" si una cu nuante "smokey". Imi place, este buna de zi cu zi, o folosesc des. Nuantele sunt placute, destul de similare dar exista diferente. Nu regret cei 10$, imi plac mult fardurile. Cu cat este mai lipicios primerul cu atat culoarea este mai intensa si mai metalica. De asemenea, se pot folosi si cu pensula umezita. (swatchurile sunt facute fara primer)



Mi-am dorit tare mult acest produs Phisycians Formula si nu prea m-am indurat sa il iau mai ales ca nu aveau nuanta Light doar Warm. Ma uitam cu mama mea pe site, am dat de el si i-am zis ca imi place, asa ca mi l-a facut cadou de ziua mea ( a zis ca oricum nu stia ce sa imi ia ca cica eu sunt pretetioasa; da' de unde, un ruj sa primesc si sunt cea mai fericita, ori o carte ca m-ai castigat pe viata). Da...mie imi place sa imi fac singura cadourile si nu imi place sa se deranjeze cei din jur, dar de data asta nu am zis nu pentru ca stiam ca voi adora produsul asta. Ambalajul este suuuperb, iar continutul...pfff... Este un produs multifunctional care se poate folosi ca iluminator, bronzer, blush sau fard de pleoape. Cel mai mult folosesc partea de sus pentru iluminare sau pentru a "bronza" usor obrajii. Imi place si ca fard dar prefer sa il pastrez pentru fata(am destule farduri), este supeeeerb! 


Mi-am dorit acest blush de la Elf in nuata Peachy Cheeky, dar nu m-a dat pe spate, mi-ar fi placut sa fie putin mai pigmentat, este mai mult un iluminator. Ca sa il folosesc ca blush trebuie sa il aplic cu o pensula mai densa si sa insist cu produsul. Are un shimmer frumos care arata placut pe obraz. In orice caz, arata mai bine decat blushurile normale din gama Studio (care pe mine nu m-au impresionat).


Am luat si kitul pentru sprancene in nuanta "Medium" dar nu l-am folosit dintr-un motiv simplu, am intrat in posesia gelului pentru sprancene de la Nyx care imi place foarte mult. Foloseam inainte Eyebrowtint de la Makeup Revolution numai ca trebuia sa combina doua nuante, asa ca scap mai repede. Cred ca o sa fac un review comparativ, produsele sunt asemanatoare, numai ca cel de la Nyx este dublu ca pret (sau mai mult, sa nu mai spun de cel de la MUFE). Dar inainte sa icerc produsele astea doua foloseam/folosesc kitul pentru sprancene Oriflame care imi va placea mereu si nu va lipsi niciodata din trusa mea. Sa va spun sincer, parca imi fac mai repede sprancenele cu el, se estompeaza mai repede insa produsele astea cremoase contureaza sprancenele foarte frumos si efectul este unul mai strong. Asadar nu imi pot alege preferatul...inca...


Ma declar multumita si de data asta, abia astept sa va povestesc despre urmatoarea comanda!

Sper sa fie fie de folos acest articol!
Daca aveti ceva sa imi recomandati de pe iHerb va rog mult sa impartasiti cu mine!

Daca vreti sa comandati ceva de pe iHerb, nu uitati ca daca sunteti la prima comanda puteti folosi un cod de reducere de $5 daca valoarea comenzii este sub $40, sau $10 daca valoarea comenzii depaseste $40.Codul meu de reducere este  PMG824.

Multumesc pentru vizita!!