luni, 9 martie 2015

Ce am mai cumparat de pe iHerb - Part 2

Va spuneam ca de cand am descoperit iHerb.com am devenit usor obsedata, daca nu ar creste valoarea transportului odata cu greutatea probabil cardul meu ar suferi graaaaav de tot. 
Va voi vorbi astazi despre ultima penultima comanda iHerb(pentru ca a sosit deja comanda noua pana am apucat eu sa testez toate produsele). 
Sunt foarte multumita si de data aceasta, de toate produsele. Cel mai asteptat produs a fost pasta de dinti.  Am renuntat la pasta de dinti cu fluor si mi-a fost foarte greu, nimic din ce am folosit pana acum nu mi-a placut cu adevarat. In ultimul timp am folosit pasta de dinti Vivanatura, in diverse variante, desi am consumat cateva tuburi, nu am reusit sa accept gustul si textura, dar m-am resemnat ulterior si "mi-am acceptat soarta". Intr-o zi am zis "Asa nu se mai poate" si am decis sa ma orientez spre o alta pasta de dinti, asa am ajuns sa citesc un review pe blogul A Beauty Tale pentru pasta de dinti JASON Powersmile. Andreea a contribuit astfel la fericirea mea si ii multumesc pentru asta! Pentru o pasta de dinti Fluorfree, SLS Free, etc., este extraordinara! Curata bine, sensatia de prospetime este durabila, este suficient de mentolata, face si putina spuma, nu este grunjoasa, are o textura fina. O recomand, pentru mine functioneaza!


n

Tratamentul cu AHA Neoteric Cosmetics mi l-am dorit mult, am citit pe Beautypedia despre el si l-am avut pe wishlist de atunci. Imi place, mi se pare ca functioneaza in ceea ce priveste petele si textura pielii, am vazut din prima o imbunatatire, dar la primele utilizari mi s-a descuamat putin pielea (desi aveam tenul obisnuit Paula's Choice 8% AHA. Il aplic o data sau de doua ori pe saptamana.


In ultimul timp am incercat multe produse ELF, asta pentru ca sunt ieftine pe iHerb, dar si pentru ca am vrut sa experimentez mai mult cu produsele lor. Am ales acest fard pulbere mat ca sa il folosesc ca si culoare de tranzitie, imi plac fardurile individuale, in special cele versatile pe care le pot folosi zi de zi, am mereu in portfard un bej mat, un crem sidefat si doua culori de tranzitie, asta ca sa nu alerg dupa ele prin paletele mai mari de farduri care nu detin si astfel de nuante (cum este paleta Sleek Original, Sunset, Garden of Eden, etc.). Desi produsul imi place foarte mult, pulberea este extrem de fina, pigmentatia este foarte buna si se blenduieste usor, aproape ca detest acest ambalaj care "ma ajuta" sa risipesc produs in fiecare dimineata. Oricat de usor desurubez capacelul, mare parte din produs se varsa din "borcanel".  Am ales nuanta Chestnut, un maro mediu, perfect pentru tranzitie din punctul meu de vedere, dar bun si de folosit in pliu pentru look-uri mai soft.


Nu vreau sa va spun cat costa in farmaciile din Romania produsele Secom, deci...aproape dublu...
Acest produs (Rezveratrol Synergy) nu este al meu, l-am luat pentru mama mea, ea ia acest produs de un an si simte foarte bine, este mai energica si mai frumoasa ca niciodata. Ma tenteaza si pe mine dar nu stiu exact unde sa il introduc in schema de "tratament", mi se pare ca ceea ce consum este suficient momentan. Eu iau Spirulina de la Secom, minunea care imi da energie in fiecare dimineata, chiar daca eu nu sunt foarte constiincioasa. Efectele benefice se simt imediat, in diminetile in care ma trezesc deja obosita iau doua odata si ma ajuta mult. Eu folosesc spirulina pentru aportul de vitamine si proteine. In schema mea zilnica se mai afla Zincul si pastilutele cu Omega 3 (ulei de somon), acestea ma ajuta alaturi de o dieta foarte atent stabilita sa tin sub control tenul meu cu probleme.



Dupa achizitionarea setului de pensule Bdellium Tools (review aici) am vrut sa incerc si altele asa ca am achizitionat pensula de blending 785 din colectia Green Bambu, o pensula super, probabil voi cumpara o dublura. In primul rand, perii sunt moi si se simt placut pe pielea sensibila din jurul ochilor, in al doilea rand are marimea portivita pentru ochi mei.
Am vrut sa incerc si pensula Maestro 787 duo fiber Tapered Blending pe care am vazuto in actiune intr-un tutorial pe You Tube. Am fost putin dezamagita cand am vazut cat este de mare, la prima vedere nu merge folosita pentru maciajul ochilor asa ca am inceput sa o folosesc initial pentru aplicarea anticearcanului si iluminatorului. Este o pensula multifunctionala si o folosesc zilnic, insa trebuie sa mentionez ca blenduieste/amesteca foarte bine culorile, atunci cand nu reusesc sa obtin un blending ok cu celelalte pensule revin cu aceasta care ma  ajuta mult sa realizez tranzitia intre culori intr-un timp mai scurt (trecand peste faptul ca este foarte mare).
Mi-am dorit sa incerc si pensulele EcoTools, am fost placut surprinza de cat de moi si calitative sunt. Am cumparat pensula pentru concealer pe care o folosesc pentru aplicarea fardului in pliu, pensula pentru aplicare fardului de pleoape si setul de doua pensule cu doua capete (care a fost, din punctul meu de vedere, una dintre cele mai inteligente investitii). Va spun ca imi plac toate, cu mici obiectii pe care le-as avea in ceea ce priveste designul, insa vreau sa va vorbesc separat despre ele asa ca nu ma lungesc mai mult.


Asadar, inca o comanda reusita pe iHerb, sunt foarte multumita si abia astept sa va arat ultima comanda primita care contine mai multe produse de makeup.

Daca vreti sa comandati ceva de pe iHerb, nu uitati ca daca sunteti la prima comanda puteti folosi un cod de reducere de $5 daca valoarea comenzii este sub $40, sau $10 daca valoarea comenzii depaseste $40.Codul meu de reducere este  PMG824.