marți, 24 februarie 2015

Review and Look: Makeup Revolution I heart Chocolate Palette

Se pare ca am facut o pasiune pentru Makeup Revolution, am zis ca nu o sa incep sa colectionez paletele lor, dar nu m-am putut abtine, am dat o comanda pe siteul oficial si am avut atatea alternative incat nu "am scapat" fara doua palete in cos. Am vrut sa incerc noua paleta cu 32 nuante neutre mate si I heart Chocolate, care este considerata un dupe perfect pentru Too Faced Chocolate Bar. Pe langa cele doua am luat Makeup Revolution Brow Tint in doua nuante,absolut impresionata am fost de acest produs si un ruj lichid care se usuca perfect mat (primul produs de acest gen pe care l-am incercat, dar nu imi place senzatia aceea de buze uscate, mai ales ca ale mele sunt mereu crapate, asa ca nu ne intelegem prea bine).
Machiajul de astazi este dedicat paletei I Heart Chocolate, stiu ca puteam sa realizez ceva mai deosebit ca sa o reprezint mai bine, insa ceea ce vedeti mai jos a fost tot ce am avut timp sa realizez intr-o dimineata agitata :( (de aceea nici pozele nu sunt prea grozave).








* Nu pot sa cred ca am atatea fire albe...deci nu am gasit o poza in care sa fie mai putin evidente.


Imi place aceasta paleta mult, incepand cu ambalajul, cica ar trebui sa aiba miros de ciocolata, il simt si eu, chiar exista, dar nu foarte pronuntat.
De ceva timp imi plac nuantele neutre, mult de tot, imi plac in special acele nuante gen teracotta, pamantii cu subton rosiatic (desi nu contrasteaza cu ochii mei caprui), iubesc toate nuantele de auriu si bronz, nuantele calde de maro, burgundy, etc. Inca iubesc nuantele puternice, dar pe timp de iarna nu prea am avut chef sa port machiaje bright.
Din punct de vedere cromatic, nuantele sunt perfecte pentru lookuri de zi, este chiar o paleta minunata pentru uz zilnic, avem doua nuante perfecte pentru highlighter (una mata, una sidefata), doua nuante mate maro-mediu pentru tranzitie (chiar 3), un maro mat care se potriveste si pentru sprancene, doua nuante gen... burgundy care mie imi plac mult, auriu, bronze, un roz deschis mat. Lipseste doar un negru mat si ar fi fost PERFECTA.
Probabil mi-ar placea tare mult si Chocolate Bar dar ma limitez la aceasta, mi-o doresc, dar paletuta Makeup Revolution ma multumeste perfect.








Nuantele sunt frumoase si pigmentate, 7 nuante sunt perfect mate, celelalte au un shimmer variabil (unele
nuante au finis metalic), sau doar cateva particule de sclipici.

In concluzie, este o paleta  foarte misto, imi place si o folosesc cu drag (Punct!). ;;)

Produse folosite pentru machiaj:

* Paula's Choise Hydralight Shine Free Daily Mineral Complex (SPF 30)

Ten: Lioele Triple the Solution BB Cream

      Vichy Dermablend (15 Opal) - ca si corector

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzin Powder(moyen medium)
Sleek Faceform (Light)
Flormar Terracotta Blush On (40)

Ochi:
Makeup Revolution Brow Tint (Light)

        Nyx HD Eyeshadow Base/ Primer

        Makeup Revolution I heart Chocolate

Inglot Gel Eyeliner
  
          Maybelline Colossal Volum Express Mascara
Avon Supershock Eyeliner Pencil

Lips:  Shee Lipliner + Revlon Lipstick (?) 

* Pensule: Bdellium Tools



Sper sa va fie de folos acest articol!

Multumesc pentru vizita!