duminică, 25 ianuarie 2015

Royal Blue Smokey Eyes & Sylver Eyeliner


Va povesteam  despre cele doua paletele Makeup Revolution  si mi-ati spus ca asteptati un look cu Colour Chaos.
Am folosit pentru acest machiaj si Welcome to he pleasure doome, nuantele mate de maro si negru.
Am mai folosit in plus un blush mat intr-o nuanta piersicie ca si culoare de tranzitie.
Deci machiajul este facut aproape in exclusivitate cu farduri Makeup Revolution, am vrut sa vedeti ca se poate lucra cu ele, ca au o calitate decenta si se pot obtine look-uri  chiar dragute cu ele.
Colour Chaos este o paleta foarte pigmentata, cu doua, trei exceptii, sunt incantata de ea chiar daca nu este genul de paleta pe care o poti folosi zilnic. Nuantele mate sunt o idee mai slab pigmentate dar se comporta bine si ele, adica pot fi "modelate".  Apreciez faptul ca paletele au suficiente farduri mate, unele dintre ele chiar foarte pigmentate si usor de blendui, cele din Welcome to the pleasure doome sunt super, am fost surprinsa.
Per total raport calitate/pret foarte bun, am mai mentionat asta. Pentru categoria de pret sunt niste farduri calitative, eu clar voi mai incerca si altele, am un wishlist foarte stufos.
Iata si demonstratia, sper sa va placa!



















Ten: Max Factor Lasting Performance(Pastele)

        Vichy Dermablend (15 Opal)

        Pudra Lioele Secret Pore HD

        Sephora Bronzin Powder(moyen medium)

Sleek Faceform (Light)
Flormar Terracotta Blush On (40)



Ochi: Creion pentru sprancene Trendy by Cosbell

Fard Sprancene Oriflame
         Paese Eyeshadow Base

         Makeup Revolution Colour Chaos Palette
Makeup Revolution Welcome to the pleasure doome

     Lime Crime uniliner ( Sylver)

          Maybelline Colossal Volum Express Mascara

Seventeen Eyeliner Pencil

Lips:   Nyx Nude on Nude Palette ( nude shade)





Mai am un machiaj pregatit doar cu paleta Colour Chaos dar il veti vedea in detaliu  intr-o postare viitoare, am adaugat in plus doar un strop de glitter pe pleoapa inferioara.


Multumesc pentru vizita!
O zi placuta!