vineri, 16 ianuarie 2015

Makeup Revolution Colour Chaos Dupe for Urban Decay Electric Palette ?


V-am vorbit deja despre Pleasure Domme aici si v-am povestit ca detin doua palete Makeup Revolution pe care le-am achizitionat de pe aoro.ro. Produsele Makeup Revolution se gasesc pe siteul oficial  www.makeuprevolutionstore.com , au o gama larga si sunt multe care imi fac cu ochiul.
Astazi vreau sa va arat si paleta Colour Chaos. Am ales aceasta varianta de culori dintre cele disponibile pe site din mai multe motive, odata pentru ca are nuante puternice,  dar si pentru ca este cotata ca fiind un dupe perfect dupa Urban Decay Electric.  Nu am  paleta UD ca sa pot face o comaratie dar din reviewurile citite se pare ca asemanarile sunt foarte mari (puteti vedea si mai jos asemanarile)
Paleta are ambalaj de carton, care mie mi se pare ca seamana foarte bine cu ambalajele paletelor Sleek.  Nuantele ca si textura seamana cu cele Sleek, iar cea de fata are nuante comune cu Acid Palette, defapt Colour Chaos pare un hibrid intre Acid si UD Electric. Mie imi place foarte mult si o recomand!














Swatches pentru UD Electric Palette (Sursa fotografiei aici)

Urban+Decay+Electric+Palette_Swatches...

urban decay electric palette

Cred ca sesizati asemanarile, eu mustacesc aici de incantare, mai ales acum ca vad nuantele alaturate si imi dau seama mai bine.
Si eu tanjesc dupa Lorac si Urban Decay, etc, dar se pare ca in ceea ce priveste fardurile putem gasi dupes care sa ne multumeasca din punct de vedere al calitatii dar si din punct de vedere al pretului.
Pentru iubitoarele de nuante "turbate" cred ca ar fi o alternativa foarte reusita pentru un produs atat de apreciat cum este paleta UD.
Eu iubesc aceasta paleta si imi doresc foarte tare Give Them  Nightmares (nu-i asa ca au niste denumiri foarte dragute?) si Girl Panic (plus altele)

Girl Panic Palette