marți, 13 ianuarie 2015

10 produse de machiaj preferate in 2014


Stiu ca am intarziat putin cu acest articol, suntem aproape la jumatatea lunii ianuarie, dar sper ca nu vine prea  tarziu si poate o sa fie de folos pe viitor in alegerile voastre.
De-a lungul timpului am incercat produse care  mi-au placut mai mult sau mai putin, produse pe care le folosesc zilnic si produse pe care le recumpar cand le termin.
Lista cu produse de machiaj pe care le iubesc este foarte lunga dar m-am limitat la cele de mai jos, sunt destule oricum... Produsele de mai jos le folosesc zilnic, se mai schimba paleta de farduri si rujul.

Am ales:

Fond de ten Max Factor Lasting Performance (102 Pastelle)
Fond de ten Vichy Dermablend (15 Opal)
Pudra Lioel Secret Pore HD
 Sephora Bronzing Powder (moyen medium)
Kit pentru sprancene Oriflame
Paleta Sleek Garden of Eden
Eyeliner gel Diego Dalla Palma
Maybelline Colossal Volum Express Mascara
Revlon Lipstick (Fire & Ice)
Sleek Face Form (Light)







Fondul de ten Lasting Performace de la Max Factor a reusit sa ma convinga sa renunt la iubitul meu Revlon Colorstay. Acest lucru s-a intamplat cand au inceput problemele cu tenul si am vrut sa elimin orice ingredient care ar putea sa-mi afecteze eruptiile. Asta se intampla acum 5 luni. Initial am luat Revlon Nearly Naked, un fond de ten bun si bine formulat dar nu daca este nevoie de putere mare de acoperire. Am incercat Lasting Performance datorita ingredientelor prietenoase dar si pentru ca mi-a placut ca si textura. Rezista foarte bine pe tenul meu mixt, acopera binisor, aspectul tenului este placut si catifelat, nu foarte matifiat.

Si totusi nu eram multumita de acoperire, tenul meu arata destul de rau si aveam nevoie de ceva in plus, am cumparat o multime de corectoare dar nu faceau fata. Atunci am zis ca trebuie sa incerc si Vichy Dermablend. Ideea mi-a venit din senin, nu citisem reviews inainte insa auzisem ca este minunat si are putere mare de acoperire. Nu am crezut, dar nu am regretat alegerea.
Mi-a placut, si m-a surprins din prima, il folosesc pe post de corector si anticearcan, la inceput il foloseam integral pe barbie si maxilare pentru ca in acea zona aveam probleme. Face echipa buna cu fondul de ten prezentat anterior, cele doua sunt cea mai valoroasa descoperire in 2014 si vor exista mereu in portfardul meu.

Pudra Lioel Secret Pore HD a fost achizitionata acum 5 luni si inca mai  am suficient produs pentru inca 5, cel putin. Dar asta nu este cel mai important aspect (desi conteaza);  Foloseam inainte pudra Revlon Colorstay (normal!!!!) si imi placea, i-am fost fidela ani de zile. Pudra Lioel fixeaza machiajul mai bine,luciul apare mult mai tarziu, este foarte fina si transparenta pe ten, nu are miros si se pare ca fost conceputa pentru tenul cu probleme. Nu stiu care este lista de ingrediente dar se pare ca nu contine talc, parfum... M-a deranjat la inceput ca nu are putere de acoperire dar a compensat cu faptul ca machiajul a fost mai durabil. O voi recumpara!

Sephora Bronzing Powder m-a cucerit desi abia i-am dat o sansa pentru ca mi s-a parut o nuanta cam inchisa pentru mine si m-a/ma deranjeaza mirosul. Mi-a placut din prima, contureaza frumos, se blenduieste usor, fara pete, are pigmentatia potrivita, il pot aplica gradual fara sa arate "murdar" pe ten.

Vreau sa mentionez si kitul Sleek Face Form pentru ca l-am folosit cu drag tot anul, in special iluminatorul si bronzerul. Iluminatorul este foarte light si imi place la nebunie, bronzerul nu este foarte puternic, este perfect pentru un ten deschis la culoare, se situeaza pe acelasi loc cu bronzerul prezentat mai sus. Blushul din kit a fost cel mai folosit anul acesta pentru ca a fost la indemana si nu mai eram nevoita sa deschid alta cutiuta. Din punctul meu de vederea blusurile individuale Sleek sunt mai pigmentate si mai fine decat acesta, al meu nu prea seamana cu Rose Gold pe care il stiu eu (adica super pigmentat si fabulos).

Kitul pentru sprancene Oriflame nu este o descoperire recenta, il recumpar de cate ori am ocazia, pentru mine functioneaza foarte bine, in primul rand datorita nuantelor care nu au subton rosiatic.

Paletele Sleek nu mai au nevoie de prezentare, stiti ca imi plac, oricum toata lumea le iubeste. Am prezentat Garden of Eden pentru ca tind sa intind mana dupa ea mai des. Mi-a placut foarte mult Au Naturel, cred ca a fost singura paleta de farduri pe care am reusit sa o consum aproape integral. Un loc special ocupa si V2 Dark, Acid, V1 Bright, Vintage Romance, etc.

Eyeliner gel Diego Dalla Palma descoperit anul acesta in timp ce eram chiar disperata ca nu gaseam un eyeliner gel care sa ma multumeasca. Imi place ca este moale, se intinde usor, se blenduieste usor, se poate aplica in straturi, este destul de rezistent (dar tocmai am incercat altul WOW, insa nu puteam sa il incadrez pentru ca il am de numai cateva zile)

Rimelul Colossal Volum a mai fost mentionat pe blog si pentru mine este cel mai bun...testez si altele dar tot la el ma intorc.

Rujurile Revlon mi se par cele mai bune de pe piata,din categoria drugstore, sau cel putin din cele incercate de mine. Sunt pigmentate, hidratante, au nuante superbe, persistenta buna.
Am ales ca  prezentare aceasta nuanta pentru ca este preferata mea, nuanta de rosu care ma avantajeaza cel mai mult.


Sper sa va fie de folos comentariile mele!

Va invit alaturi de mine si pe Facebook si Instagram!

Multumesc pentru vizita!