marți, 4 noiembrie 2014

Toamna asta am iubit machiajele in nuante de verde si rujurile puernice ( Look)


A trecut multa vreme de la postarea ultimului machiaj si chiar ma simt vinovata; machiez si ma machiez din placere, asadar mi-ar placea  sa impartasesc mai des cu voi acest lucru.Simt nevoia sa ma scuz in urma absentei mele si sa va spun ca voi icerca sa imi fac aparitia mai des.
In ultima vreme am incercat multe produse noi si am experimentat pe pielea mea, astfel am descoperit cateva lucruri care se poate sa va ajute si pe voi. Mi-am dorit mereu un ten curat, ingrijit ca la carte si chiar am incercat sa ma tin de treaba; totusi multe principii ale mele s-au dovenit a nu fi atat de corecte.
Am invatat ca oricat as investi in ingrijire din exterior va fi inutil daca nu ma ingrijesc si din interior.
Voi vorbi pe larg despre acest subiect atunci cand voi structura articolul.

Astazi vreau sa va arat un machiaj care asteapta de ceva timp sa isi faca aparitia aici.
Mi-au placut mereu nuantele de verde si albastru si nu ma sfiesc sa port nuante puternice(dupa cum stiti).
Ce-i drept nuantele puternice vin bine pe un ten luminos si sanatos, asadar cand nu este cazul ma feresc sa ies in evidenta.
Totusi , atunci cand zilele mai bune intarzie sa apara apelez la fond de ten cu putere mare de acoperire incercand sa obtin un ten cat mai curat si luminos. Momentan imi place Vichy Dermablend, dar am adorat multa vreme Revlon Colorstay si cred ca o sa ramana preferatul meu.

Nuantelele de verde se potrivesc foarte bine ochilor caprui, cel putin pe mine ma avantajeaza cam toate uantele "marine". In general am o slabiciune petru aceste nuante,  parfumurile mele au culoarea albastra sau verde, imi plac bijuteriile cu verde sau albastru, ojele, rochitele,etc. Sa nu intelegeti ca dezvolt o obsesie, imi plac, in general, toate culorile!

Pentru realizarea acestui machiaj am ales paleta Sleek V1 Bright si Lime Crime Aquataenia. Am vrut ca rezultatul final sa fie cat mai curat si luminos, asadar am evitat trasarea unor linii prea dure. Voi mentiona ca paleta Bright de la Sleek este preferata mea din colectie (in cazul in care vreti o opinie sincera).
Pentru buze am ales o nuanta intensa, am folosit un ruj mov ca baza si un gloss grena ca sa-l indulcesc putin.












Produse folosite:

Ten: Revlon Nearly Naked (Shell Coquillage)
       Vichy Dermablend (15)
       Pudra Revlon Colorstay(Light)
       Sleek Faceform (Light)

Ochi: Primer/Baza de machiaj Paese
         Kit sprancene Oriflame
         Sleek V1 Bright
         Lime Crime Aquataenia
         Baza de fard Nyx (White)
         Eyeliner gel Diego dalla Palma
       
Buze: The Body Shop Lipstick (240?)
          Gloss Golden Rose



Multumesc pentru vizita!

Alex