miercuri, 19 noiembrie 2014

Ce articole imi doresc in garderoba iarna asta. Sheinside Wishlist!


Investitiile mele in garderoba  iarna asta au fost foarte reduse, spre 0 chiar...
Poate pentru ca iarna nu a ajuns inca la apogeu si nu am simtit nevoia de mai multe pulovere pufoase sau de un fular mai gros.
Sunt o persoana care nu tolereaza usor frigul asa ca va inchipuiti ca hainele groase sunt pentru mine indispensabile. Dar asta nu inseamna ca le iubesc din suflet... Nu imi place sa suprapun mai multe straturi, efectiv nu pot sa ma misc. Asadar, incerc sa aleg materiale cat mai calduroase astfel incat sa nu fiu nevoita sa pun tot sifonierul pe mine.

Am pus ochii pe cateva articole de pe sheinside.com, unele sunt la preturi foarte bune si m-am gandit sa impartasesc cu voi mica mea vizita de cercetare.


Iarna imi place sa port palton,drept urmare am in jur de 5 paltoane in colectie.... Anul acesta imi doresc si altceva, o hainuta pufoasa, calduroasa si cu o gluga generoasa, daca se poate.





Brown Hooded Batwing Long Sleeve Loose Coat pictures

Disponibila aici.

Khaki Long Sleeve Faux Fur Lapel Outerwear pictures

Disponibil aici.

De mult caut o jacheta de genul acesta, perfecta din punctul meu de vedere. Are blanita pe interior, dar mi-ar placea sa fie detasabila gluga, sa o pot atasa in caz de nevoie doar.

Army Green Contrast PU Leather Faux Fur Hood Coat pictures

Disponibil aici.

Mereu mi-am dorit o astfel de blanita, scurta pana in talie si foarte pufoasa.
Nu sunt foarte incantata de aceste nuante, mi-ar fi placut ceva mai vioi, mai deschis la culoare. 
In orice caz, mi se pare foarte shic, desi nu stiu in ce masura mi s-ar potrivi... 

Black Long Sleeve Crop Faux Fur Coat pictures

Detalii aici.

Iar pentru curajoase....

Green Faux Fur Crop Coat pictures

Detalii aici

Am o singura vesta de blanita si o port de ani de zile...cam la orice. 
Pe langa faptul ca este shic, ma salveaza intr-o zi friguroasa. Cele de mai jos sunt superbe!!

White Sleeveless Faux Fur Vest pictures

Detalii aici.

Beige Sleeveless Faux Fur Coat pictures

Detalii aici.


Ador fularele pufoase si colorate!!! :X


Red Tribal Print Tassel Scarves pictures

Blue Yellow Plaid Tassel Scarves pictures

Mai multe aici.

Aceste pulovere sunt minunate, salvarea mea pentru zile friguroase.

Royal Blue Long Sleeve Geometric Pattern Tassel Cardigan pictures

Pink Long Sleeve Tassel Knit Cardigan pictures


Coletele sheinside.com ajung destul de repede, in jur de 2 saptamani la posta de cartier ca recomandata. La mine s-a intamplat sa intarzie ultima data, dar nu numai coletul de la ei a ajuns foarte tarziu...deci nu stiu care este problema, sigur la Posta Romana este problema.

!!!  Pana pe 5 Decembrie  beneficiem de transport gratuit (prin metoda standard)!!!

!!!  5$ Reducere la o comanda de 50$ si 15$ reducere pentru o comanda de 100$

Plus reduceri consistente la multe articole!!! (pana la 80%)


Multumesc pentru vizita!


O zi placuta va doresc!!