miercuri, 24 septembrie 2014

Testat:Pensule din par sintetic Cosmetic Style

V-am mai vorbit in trecut  despre pensulele din par de bursuc de la Cosmetic Style, v-am spus ca imi plac foarte mult si sunt pensulele de baza pentru mine. Chiar daca ulterior au mai intrat in colectie si altele, slabiciunea mea pentru primul set complet de pensule a ramas si le folosesc cu acelasi drag si spor.
Cele pentru fata au devenit mai aspre intre timp dar rezolv problema daca aplic putin balsam pe ele atunci cand le spal ( mentionez ca le folosesc zilnic de 3 ani). Review pentru setul de 19 pensule din par de bursuc gasiti aici.

Intre timp cei de la Cosmetic Style au lansat si pensule din par sintetic (review aici).
Astazi o sa va prezint noile achizitii, niste ustensile cu totul deosebite care ocupa locul fruntas in preferintele mele. Daca vreti sa aruncati o privire pe site. gasiti noile pensule aici


Noile pensule din par sintetic m-au cucerit de cum le-am vazut si le-am atins. Cel mai mult imi plac cele pentru fata, sunt mult mai moi in comparatie cu cele din par natural, dar se lucreaza oarecum mai greu cu ele deoarece pot fura mai mult produs si ma pot pacali usor.




Pensula pentru pudra  este probabil pe locul 1 intre favorite, nici nu imi mai place sa folosesc alta pentru fixare. Este moale, flexibila, distribuie produsul uniform si nu deranjeaza stratul de fond de ten. Am incercat sa o folosesc pentru contur si blush avad in vedere acel varf ascutit insa nu s-a descurcat prea bine, nu este eficienta in cazul asta, pierd prea mult timp pentru a estompa petele de pe obraz(in cazul bronzerului).
Nu i-a picat niciun fir de par la spalare.


Initial mi s-a parut destul de mare aceasta pensula dar acum o gasesc perfecta. O folosesc pentru contur dar se descurca bine la aplicare blush-ului, o folosec si pentru aplicare iluminatorului pe pometi atunci cand nu am alta la indemana. Are perii taiati unghiular si o forma putin aplatizata.




Pensula preferata dintre cele de ochi, poate cea mai comoda si versatila pensula de blending din toate pe care le am, am realizata cu ea si cu pensula creion un machiaj complet. Imi place ca este ceva mai rigida, perii sunt mult mai tari  dacat cei din care sunt facute pesulele pentru fata. Este potrivit de stufoasa si de rigida, gasesc usor pliul pleoapei, plaseaza culoarea corect si nu imprastie fardul prea mult, spre deosebire de alte pensule de blending aceasta poate fi controlata mult mai usor. Poate fi folosita si pentru aplicarea fardului pe pleoape. Se comporta bine la spalat, perii nu raman patati de culoare si nici nu ii cad perii.




O pensula mica, deasa, forma rotunda si rigida. O folosesc pentru a crea efectul smokey la baza genelor inferioare si superioarea, dar si pentru a plasa culoare in pliul pleoapei.


Pensula pentru concealer o folosesc tot pentru machiajul ochilor, o folosesc pentru estompare.
Este o pensula rotunda, cu peri lungi, desi,fini care ar fi potrivita pentru aplicarea anticearcanului, dar eu prefer sa plic produsul si sa il estompez cu degetele.


De sus in jos: pensula mini pentru detalii, pensula pentru fard, pensula pentru aplicarea rujului.

Pensula pentru detalii mi se pare prea rigida, ar fi trebuit sa fie putin mai lungi perii, cu 1 mm, dar si mai densa. Este mai potrivita pentru ruj din punctul meu de vedere, uneori o folosesc pentru sprancene atunci cand se intampla sa nu am curata pensula mea preferata pentru sprancene.
Pensula pentru aplicarea fardului imi place foarte mult, este taiata in unghi, oarecum, si are o forma aplatizata.  Imi place, distribuie fardul foarte bine, mi-ar fi placut sa fie din aceiasi peri ca si pensula de blending. Ar fi perfect daca cei de la Cosmetic Style ar realiza o pensula plata, cu peri mai scurti si desi, taiati intr-o forma usor rotunjita,speciala pentru aplicarea fardului pe pleoape, dar din aceiasi peri ca cea pentru blending si cea creion.
Pensula pentru aplicarea rujului o folosesc pentru detalii mai repede, pentru a intinde creionul sau tusul in crearea unor efecte, dar functioneaza perfect si pentru ruj.

In concluzie: 
 Imi plac pensulele Cosmetic Style, cele noi, prezentate astazi, mi se par foarte reusite, comparabile ca si calitate cu pensule mult mai scumpe ( exemplu fiind pensula pentru blending care este foarte asemanatoare  cu cea de la Sigma)


Voi ati incercat pensulele Cosmetic Style?
Cum vi se par?