joi, 27 martie 2014

Happy Spring Outfit

 Buna fetelor!

V-am promis un outfit in care sa vedeti jacheta de pe Choies.com. Imediat ce vremea a fost mai placuta am si facut pozele insa abia astazi am reusit sa le aranjez, asa ca imi cer scuze pentru intarziere.
Jacheta este potrivita pentru vremea asta, observ ca o port aproape zilnic, asta pentru ca este cea mai micuta si mai finuta dintre cele pe care le am, in plus, merge orice as purta in partea de  jos, merge chiar si la rochite.
Am ales special fusta mai colorata ca sa inveselesc putin decorul, dar si pentru ca imi place combin astfel de jachete cu articole mai feminine.
Jacheta nu este pe stock momentan dar puteti arunca o privire aici, poate va face cu ochiul alt model.









jacheta Choies.com
fusta Amzamod.ro

O  seara placuta va doresc!

Alex